menuordersearch
pasargad.websiteir.com

معرفی کیف پول 90 دلاری با قابلیت شارژ گوشی ,

۱۳۹۷/۳/۲۷ یکشنبه
(1)
(0)
معرفی کیف پول 90 دلاری با قابلیت شارژ گوشی
معرفی کیف پول 90 دلاری با قابلیت شارژ گوشی
استودیوی بازی‌سازی بلیزارد هم‌چنین برای اولین بار از ساختار بازی Overwatch سخن گفت. در حالی که انتظار می‌رفت این شرکت بازی را به‌صورت Free-to-play و رایگان عرضه و اقدام به فروش تک‌تک شخصیت‌ها و نقشه‌ها کند، بلیزارد گفت که چنین خبری نخواهد بود.
بازی Overwatch بهار سال آینده در سه بسته‌ی متفاوت عرضه می‌شود. ارزان‌ترین نسخه‌ی بازی 40 دلار قیمت دارد و دیجیتال است. نسخه‌ی فیزیکی و کنسولی بازی هم Overwatch: Origins Edition نام دارد و با قیمت 60 دلار عرضه خواهد شد. این نسخه از پنج لباس بیشتر برای شخصیت‌های بازی برخوردار است.‌

Overwatch-games
نسخه‌ی 130 دلاری بازی هم مثل نسخه‌ی Origins Edition است، اما یک مجسمه و دیسک موسیقی بازی را هم در خود دارد. هر سه نسخه‌ی بازی 21 قهرمان مختلف خواهند داشت. هر کدام از این قهرمان‌ها هم اسلحه‌ها و قدرت‌های خاص خود را دارند. بلیزارد جسته و گریخته به این موضوع اشاره کرد که احتمالا در آینده شخصیت‌ها و نقشه‌های بیشتر را به‌صورت پولی عرضه خواهند کرد.
 بازی Overwatch

Overwatch-1
نسخه‌ی Collector’s Edition بازی که 130 دلار قیمت‌گذاری شده است. ‌در کنار رونمایی از نسخه‌های مختلف Overwatch، بلیزارد از سه شخصیت جدید هم برای این بازی رونمایی کرد.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر